Hoe worden klantrelaties versterkt?

Door werkgevers en deelnemers actief te betrekken bij verbeteringen en vernieuwingen (zoals het nieuwe pensioenstelsel), worden de klantrelaties versterkt en neemt de kwaliteit van beslissingen toe. Zo simpel is het eigenlijk 😃. Maar hoe realiseer je dat? Goed luisteren naar behoeften, wensen en actuele marktontwikkelingen, vormt de basis van onze aanpak.
Daarom gaan wij tijdens Pensioen Arena’s intensief met werkgevers en deelnemers (van pensioenfondsen en pensioenverzekeraars) in gesprek. Bestuur, medewerkers en interne toezichthouders (van pensioenfondsen) zijn altijd aanwezig en praten in een tweede ronde actief mee. Een prachtig instrument ter voorbereiding op het nieuwe pensioenstelsel.
Na de Pensioen Arena’s vertalen en prioriteren we, samen met onze klant, alle ontvangen informatie naar mogelijke verbeteringen en vernieuwingen. En helpen we mee om verbeteringen en vernieuwingen te realiseren!
Werkgevers en deelnemers zijn je beste adviseurs en ze zijn nog gratis ook!
Wij leveren het concept, helpen bij de voorbereiding, zorgen voor begeleiding van het Arena Team, leveren een onafhankelijke gespreksleider én wij helpen na de Pensioen Arena’s mee bij het behouden van focus.
Wil je, bijvoorbeeld ter voorbereiding van de WTP, op een persoonlijke manier inventariseren wat klanten beleven én verdiepend (kwalitatief) onderzoeken wat de behoeften van werkgevers en deelnemers zijn? En wil je veranderingen straks realiseren met zo weinig mogelijk weerstand in je eigen organisatie? Neem dan eens contact met ons op.
Dat kan via de website www.arenacompany.nl/contact maar ook via Dick: dick@arenacompany.nl
Geschreven door business partner: Dick Mik, Arena Company
Naar het overzicht